Çatalca’da meydana gelen korkutucu bir olayda, Kuzey Marmara Otoyolu üzerinde seyir halindeki elektrikli bir otomobil motor bölümünden yangına teslim oldu. Olay saat 21.45 civarında, Nakkaş mevkiinde gerçekleşti ve içeriğiyle büyük bir paniğe neden oldu. Bu sıralarda, sürücü İsmail Yiğit ve ailesi, Marmara Ereğlisi’nden İstanbul’a doğru ilerlerken, görünürde hiçbir sorun olmadan yoluna devam ediyordu.
Ancak kısa bir süre sonra, motor bölümünden çıkan dumanlar fark edildi. Hızla emniyet şeridinde durduran Yiğit, ailesini aracını terk ederek güvenli bir mesafeye aldı. Bu ani gelişen durumda, kendi imkanlarıyla yangına müdahale etmeye çalışan Yiğit, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulunarak yardım çağrısında bulundu. Olay yerine hızlıca sevk edilen itfaiye, sağlık ekipleri ve jandarma, yangını kontrol altına almak için yoğun çaba harcadı. Yanan otomobil, alevlerin kısa sürede tüm aracı sarmasıyla birlikte, ekiplerin yaptığı müdahale sonunda söndürülmeyi başardı.
Yaşanan bu korkutucu olayda, Yiğit ve ailesi büyük bir tehlikeyi atlatmış olsa da, olay yerinde paniğe kapılan aile üyeleri, tedbir amaçlı sağlık ekiplerine teslim edildi. Otomobilin tamamen yandığı, araçta büyük hasar oluştuğu ve demir yığınına döndüğü görülürken, yangının ilk anları, araçtan kaçış ve alevlerin yükseldiği anlar cep telefonlarıyla kaydedildi. Yiğit, olay sonrası yaptığı açıklamada, arabasının garantili ve bakımlarını düzenli yaptırmış olmasına rağmen, bu şekilde yanmasının şaşırtıcı olduğunu belirtti. Bir buçuk dakika içerisinde aracın tamamen yanıp kül olduğunu anlatan Yiğit, ailesini kurtarmanın sevincini yaşarken, yaşadığı korku ve çaresizlik anlarını da dile getirdi. Bu olay, güvenlik önlemlerinin alınması ve elektrikli araçların olası riskleri konusunda farkındalık yaratmaya devam ediyor.
